fotografia produktowa – Packshot bez retuszu
Packshoty bez retuszu to prosta i skuteczna forma fotografii produktowej dla e-commerce. Ustawiamy światło tak, aby zdjęcia już z aparatu miały czyste, jasne tło i poprawne kolory, dzięki czemu możesz szybko wprowadzać do sklepu internetowego większe partie produktów, bez dokładania budżetu na rozbudowaną obróbkę.
Szybka realizacja usługi
Nasze usługi są idealne, gdy terminy są napięte, a produkty muszą być szybko wprowadzone do sklepu. Rezygnując z retuszu, zyskujesz cenny czas, skracając czas realizacji zamówienia.
Niższe koszty zamówienia
Zarówno retusz, jak i wykonanie fotografii wymagają poświęcenia czasu, a im więcej czasu spędzamy nad projektem, tym wyższe są koszty. Dzięki rezygnacji z dodatkowego retuszu, możemy zaoferować bardziej konkurencyjne ceny.
Naturalnie przedstawione produkty
Pliki możesz wykorzystać w niezmienionej formie lub przekazać je pracownikowi zajmującemu się obsługą sklepu, ogłoszeń czy aukcji internetowych. Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować pomocy przy retuszu lub wycinaniu (szparowaniu) zdjęć, możesz liczyć na nasze wsparcie.

Wysoka jakość
Mimo braku dodatkowego retuszu stawiamy na wysoką jakość fotografii produktowej. Każdy packshot powstaje na skalibrowanym sprzęcie, z użyciem wzorca barw (color checker), tak aby zdjęcia produktowe możliwie wiernie oddawały rzeczywiste kolory.
Otrzymujesz pliki przygotowane pod e-commerce – ostre, czytelne, w odpowiedniej rozdzielczości do sklepu internetowego, marketplace’ów i materiałów reklamowych. Takie zdjęcia możesz od razu wykorzystać jako główne fotografie na kartach produktów, miniatury kategorii czy grafiki do kampanii online, bez konieczności dodatkowej obróbki.
optymalne światło
Przy tej opcji tworzymy packshoty bez retuszu – zdjęcia produktowe na jasnym, prawie białym tle. Światło ustawiamy tak, aby już na etapie fotografowania maksymalnie zbliżyć się do efektu białego tła i zminimalizować ilość pracy po stronie grafika. To dobre rozwiązanie przy większej liczbie produktów i pracy w konkretnym budżecie.
Wiele produktów da się oświetlić tak, aby tło było praktycznie czysto białe prosto z aparatu, a zdjęcia były gotowe do użycia w sklepie internetowym. Są jednak takie, którym bardzo mocne doświetlenie nie służy – np. jasne produkty, błyszczące lub szklane powierzchnie. W ich przypadku priorytetem jest brak prześwietleń i zachowanie detali produktu, dlatego świadomie zostawiamy tło odrobinę mniej białe zamiast „wypalać” obraz.
Jeśli dla części asortymentu potrzebujesz idealnie białego tła i dopracowania każdego szczegółu, możemy zaproponować wariant packshotów z retuszem.
SPÓJNOŚĆ SERII ZDJĘĆ
Przy większej liczbie produktów kluczowe jest, aby wszystkie zdjęcia produktowe wyglądały tak, jakby powstały podczas jednej sesji. Dlatego przy fotografii produktowej dbamy o powtarzalne kadry, perspektywę i skalę ujęcia. Dzięki temu karty kategorii w sklepie internetowym są uporządkowane, a klient łatwiej porównuje produkty między sobą.
Ustalamy stały sposób kadrowania i oświetlenia packshotów, a przy kolejnych dostawach towaru trzymamy się tych samych ustawień. Twoja baza zdjęć rozwija się w spójny, przewidywalny sposób – bez mieszanki różnych stylów, która obniża profesjonalny odbiór marki.
ROZBUDOWA BAZY ZDJĘĆ W CZASIE
Współpracujemy z firmami, które regularnie wprowadzają nowe produkty do oferty. Przygotowujemy fotografie produktowe tak, aby łatwo było do nich dopasowywać kolejne serie – niezależnie od tego, czy chodzi o nowy kolor, pojemność czy całą linię. Nowe packshoty płynnie dołączają do istniejących materiałów, zachowując ten sam styl i jakość, co ułatwia prowadzenie spójnej komunikacji wizualnej w e-commerce.



